18 years and fabulous!

god dag! gårdagskvällen blev lyckad! först varde förfest hos min pappa! och då vare jag, ellie, tippo, nettan, jojjo, agge, och 3 killar som agge känner^^ höhö!
vi drack och hade skojj ett par timmar, sedan så drog vi till Nattklubben Amnesia som ligger inte så långt från centralen :D det var fett skojj!! dansade så mkt så att mina fötter var HELT jääävla döda sen assåw!! jag gick utan skor från Amnesia till Centralen! hahahaha
jag drack 3 drinkar där, 2 st P2 och en special som snubben gjorde till mig :D hehe den var väl sådär.. men den funkade, men P2 var fett goood!!!! hahaha skulle kunna dricka MÅNGA MÅNGA MÅNGA!!!
sedan så var de dags att rulla hem runt 02:40 lr nåt.. och då fick jag sitta på centralen 25 minuter och vänta på den jävla tunnelbanan!!! det var fett boooring!
sedan så var jag i säng vid 03:45.. och usch faaen vad jag var trött då assåw! mina fötter var helt jävla döda, och jag somnade på 3 jävla sekunder assåw!!!
imorse var det uppgång kl 10:30, för att jag skulle möta min älskade ellie på centralen för att sedan ta pendeln till Spånga, ett ställa där jag aldrig tidigar vart i mitt liv!
men det var fint där :)
sedan så tog vi bilen till linköping! ^^ vi gjorde ett liitet stopp på MAX höhö :)
så nuuw sitter jag i ellies bil och väntar på att komma in i mitt boende :P men det tar väl ett tag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0