2 prov klara!

nuuw e 2 prov avklarde från min lista iaf! :) snart e det inte så många kvar! gött det iaf ;)
sen så ska jag baka muffins til skolan idag oxå! :/ fett drygt, var inte vad jag hade planerat att göra iaf! ikväll så ska jag sätta mig med min uppsats som kommer bli "såååå" bra!!! host host!!!!

men nationella idag gick iaf helt okej bra, bättre än det andra nationella som vi gjorde i 1an, då skrev jag för liite. Nuuw skrev jag väl typ kanske ca 500 ord, skulle jag väl tippa på!

och så gick samhällskunskapen rätt så okej iaf. Svara på alla frågor förutom 1. Men vet att jag har fel på 1 fråga iaf... men aah vi får väl se...

Världens godaste chokladmuffins.Världens godaste chokladmuffins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0