bilder från helgen!


ooh finns det cigg här i ? :P haha


fina prinsesstårtan


pappa gjorde en drink till mig med vodka å grejjs^^


pengar pengar pengar!!!


rabarberpaj ^^ höhö


hahaha skrev 18 med fin choklad!


äre party är så äre!


Bacardi Mojito var fett gött :D och även pineapple sourz :D gött gött!!


mumms assåw!!


detta är lilla Jojjo, som inte är en ANING röd om sin lilla tunga!!! xD


detta är min älskade lilla ellie! och oxå är inte LITE röd om tungan!


oohh yeaaah ;)


haha det kom fram 2 randoms och kommenterade min SJUKT snygga eyeliner!!! hahahahaha OMG


jojjo å tippo som är kissnödiga på tuben xD


här är agge å nettan som är vrålkåta på tuben!! xD


här är ellie och mig själv! som är sååå jäävla taggade inför Amnesia :D höhö


kvittot från Amnesia :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0