blev inte riktigt som man tänkt sig..

god morgon lr god natt lr ja vad man nuuw säger! nuuw har jag piggnat till rejält...
kvällen blev inte direkt som väntad xD haha lr aah den gick inte alls enligt planen var tänkt så att äääh aaaahh xD
var tänkt att jag å nickis skulle ha en girls night out på nån rolig klubb man kunde dansa på och grejjer lixom, men det blev mer nog en boys night xD på förkröks stället lion bar xD hahahaha med richard, totti å någon till jävel som förstörde våran kväll! 

vi spenderad minst 1 timme på MAX för att Richard var hungrig, sedan var de tänkt att vi skulle dra vidare till någon klubb, sedan så blev nicolina övertäckt av cola av den andra jäveln :@ som kastade sin cola uppe från luften ner i marken, så den splashade upp på nicolina, liite överallt...
och då vart kvällen förstörd, så vi bestämde oss för att åka hem, så då skulle tim å fredrik komma å hämta oss å köra hemma hos, och då ville lilla nicolina sitta i framsätet, men det vill då även Tim göra, så då blev lilla Tim liite sur och tog en platta öl och gick och satte sig ett par meter från min pappas hus, och sura, deppa, spydde xD hahaha assåw herre gud..... man dör liite nästan!
sedan så gick jag ut till bilen och satt hos Nickis å Fredrik ett tag, sedan så gick jag in igen!
och nuuw ska jag försöka gå å studera ögonlocken liite fint :D
så man ser att allt inte riktigt kan bli som man tänkt sig lixom xD hahahahhahahahahahahhahahahahahahaha!!!

seeyaaah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0