En rolig stalldag :)

god eftermiddag har precis beställt en tågbiljett till morgondagens hemfärd! veckan har gått Bajs fort, och ikväll blire att plugga ihjäl sig assåw! har prov imorgon på Antiken, Medeltiden, Renäsansen och Upplysningen, och ja vem vet hur det kommer att gå lixom! men wtf jag ska plugga på som jag gjorde förra veckan xD hahahahahaa men vi får väl se hur det går daah!

idag har vi vart på Stenholmen och hållt på hela dagen, och det har vart riktigt kul, förutom att det har vart Skiiiiit kallt, men annars så var skojjsigt, var synd att vi var å lämande unghästarna, så dom blire inte att träffa nå mer :( men vi får väl göra annat kul istället ;)
fick även rida min fina å älskade lilla Neisti bby idag :D har saknat honom :D och han har faen blitt smalare :D för nuuw går sadelhjorden runt hans mage xD hahahhaa det gjorde den faen inte innan sommaren kan jag säga!!!
och så har vi vart å kollat på de söööwta små bäääääh fåren oxå :D en jäääävel var så jävla söööwt!
hon stog typ med benen på staketet och tittade fram! jag tog massa sööööwta bilder på henne xD



Neisti<3


hahaha ser ut som fåret Frank från telefon reklamen xD hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0