Faen e det redan tisdag?

god eftermiddag, sitter och häller i mig en redbull, för att jag e trött å slut i kroppen! ville gå å sova med fick inte det för en viss person... så då fick jag samla kraft och stiga upp ur min underbart skööna säng :) och sedan fick det bli en redbull för att kunna hålla sig vaken!
ska duscha snart oxå, orkade inte det direkt när jag kom hem från dansen!
faaaen vad jobbigt det är alltså! men samtidigt såå jävla kuuul!
men det är faen mer styrka än dans assåw!
dansen är väl bara själva "täckmanteln" egentligen för vad dom har tänkt att utsätta oss stackars ridtjejer för xD hahahahahhaha! fick skjus av min älskade ellie fram å hem från dansen :) hon e så göllig min lilla flikka<3
och sedan så har de jävlen oxå piercat sin tunga! :P jag vill jue oxå!!!!!! :'( snyft snyft snyft!!!!
vrf var den där jäveln tvungen att skapa mig med en kort tunga för???? :O vrf.... kan någon förklara det för mig???

ge mig styrka!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0