flytten till Venus är påbörjad!

blev väckt av min käre mor imorse kl 08:20, och då var hon påväg och redan hade kommit till Norrköping! så jag gick upp kl 08:30, och då var jag så jääävla död!!!!
men var tvungen att gå upp och fixa till det lilla som var kvar!
sedan så har vi redan flyttat mina 2 sängar, 1 bord 2 stolar, och massa små saker, i påsar och grejjer!
mamma tyckte att min lägenhet var skiitfin! så det var väl bra!
hon tyckte att det var mkt bättre detta än att bo kvar på skolan!!!!!
just nuuw sitter jag på en otroligt rolig lektion som handlar om politik... alltså Samhällskunskap!!!!!
sedan blire tbx å flytta efter denna lektionen, och sedan åka till folkunga och dansa! sedan blire väl åka till Ikea och köpa det som behövs för att fylla ut de tomrumen som behövs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0