Friday!

god eftermiddag, sitter på tåget nuuw! och är jäävligt trött! och imorse gjorde jue jag en liiiten liiiiten tabbe... råkade ta buss 522, istället för 521, så hamnade borta i Berg vid gamla skolan! faen vad smidig jag är. Men den tabben kommer jag inte att göra om iaf :P hahaaha
hade pluggat väldigt mkt inför provet idag med evve, och det gick bra faktiskt :D om jag inte får minst VG kommer jag verkligen att bli pisst off!!! svarade på allt och tyckte att jag kunde typ allt!
sedan fick jag å sandra skjus av clas klättermus till resecentrum :) så jag sparade in 16 kr xDhahaha såå niiice lr? :P hahahahaahahahaha!
nuuw ska jag sova liite helst hela vägen till sthlm om jag har den turen vill säga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0