*i'am still a sleep*

good morning! soover faen fortfarande, men har inte så mkt för det! var såååå jäääävla död imorse, så jag gick upp, sedan gick jag å la mig igen! det var awesome!
om en liiten stund ska jag pallra mig iväg till bussen och åka till skolan... awesome right??? NOT
sedan har jag 3 lektioner Religion, Naturkunskap och Svenska Prov på Antiken, Medeltiden, Renässansen och Upplysningen!!! yeaaahy!
pluggade igår på det, så vi får väl se hur det går ^^ kan e del om det så we will see xD
sen äre att ta bussen till rese å hoppa på tåget till sthlm, sedan möta upp steffi på centralen å sedan åka till danderyd å bli hämtad av min käre bror!!!
sedan kommer jag dö!

och sen när jag kommer hem ska jag hämta ut mitt nya löshår oxå :D Awesome!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0