Koh phanang :)

god natt mina nära å kära! har vart på den häftiga restaurangen Koh phanang i sthlm och firat min födelsedag :) det var trevligt, fick precis det jag hade önskat mig :D MASSA PENGAR! så imorgon blire mer fira och förhoppningsvis MER PENGAR :D hehehe vore rätt så jääääävligt naaajs faaen om det kunde bli så ;) höhöhöhö! så vi kör på det!
för pengarna blire krogen, löshår, högtalare, tatuering, och sedan spara det som blir kvar! man vet jue aldrig när lusten faller på!

vi kakade iaf en väldigt god middag, där vi valde massa plock typ, vi fick in typ 6 olika rätter och så fick man ta det man tyckte om, jag smakade bara typ på 2 xD hahaha men ändå!
och så drack jag en xider pineapple citrus, tror jag xD haha och jag behövde inte visa legg, men det hade ändå inte gått eftersom jag inte är 18 förän på söndag! men ändå :D det var fett nice! hade tänkt att ta en smarrig drink, men det blire imorgon natt :D boooooyaaah!

tack min älskade familj för de pengarna jag fick :) dem kommer att komma väl till pass :)<3
och ja... tack för dem fina talen jag fick, även fast jag skämdes ihjäl. Men dem var fina framförallt mammas :) höhö

näääh nuuw blire sova LÄÄÄNGE! sedan blire åka hem till farsan, fira mig igen, käka å chilla å tagga inför kvällen :D

Hare gött faen! ( för det skall jag ha)

ska försöka få liite fina bilder från förfesten iaf :) hihihihihihi!!!

har lovat min mormor att inte bli full, får se om jag kan hålla det!!!! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0