Löshår :D

idag har jag beställt löshår från Rapunzel of Sweden :D hoppas det kommer imorgon så mamma hinner hämta ut det, så hon kan ta med det på tisdag hit till linköping!
har packat ihop det mesta av mina saker, och är redo att flytta på tisdag... :P är verkligen inte sugen på det, men aah... har inget val så det så!!!

idag eftersom jag fyller år så var jag tvungen att köpa ett paket egna cigg för första gången i mitt liv! och så spänd jag jag och gick upp till Preem, och säger hej ett paket marlboro röda.. okej säger hon och ger mig det! och inte faen fick jag visa nåt jävla legg heller :( fett dåååligt!!!!! var sur jag vart!!! nuuw när man väl e 18 så vill man jue för faen visa legget ^^ men hon ba du får visa det nästa gång ^^ haahhahaha!!!!

nuuuw ska jag gå å dö i min sjukt sköööna säng :D natti natti<3 om ett par minuter är det inte min födelsedag längre :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0