ridit och pluggat!

hellu! sitter i kylan med vinterjackan på! :D såååå skööööön!!!! och sedan täcke på det xD gick upp vid 09:00 idag, sedan så gick jag ut å red på min lilla fina heeest :D och sedan så hade jag tänkt att åka å gymma, men de blev inte så eftersom min CP moped inte startade :( ge mig körkort!!!!!!!!!!!!!!!
så de var bara att skippa, så har suttit och letat fakta till min uppsats om föl och unghästar. Men har inte hittat så jääkla mkt... men jag är på sida 2 iaf xD hahaha alltid nåt! men är faaeen låååååååååångt ifrån klar! men aah om jag bara hittar fakta så äre inga problem, men de e det som är liite svååårt!

sedan så kommer william till mig ikväll ^^ så då blire nog inte så mkt plugga! och sedan så ska jag färga håret oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0