Samhällskunskap..

god morgon har samhällskunskap för tillfället, riktigt skojjigt :/ lr inte.. Har haft Historia A innan, och sedan innan lunch har vi Naturkunskap med K*ringen.... guuuh så roligt.! host host
har prov på fredag oxå... faaen vad jag har prov hela tiden daah.......
sedan så är jag jävligt trött oxå, vr fett seegt att gå upp imorse, gick upp 07:10, och då var man död, men hade lovat mina kompisar att ha på mitt löshår idag, så det var bara att stiga upp och lägga mkt tid framför spegeln, vilket aldrig typ brukar hända xD hahaha!
idag så måååste jag verkligen plugga massa körkortsteori, pluggade på vägmärken igår, och det var väldigt seeegt...!!!! de flesta hade jag koll på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0