SJ=KRÅNGEL!

god kväll! idag så åkte mina flikkor hem :( tråkigt men sant. Vi har haft riktigt skojj/mys :) vi har kollat på flera avsnitt av solsidan, american pie 2, Something Borrowed, hur många lingon finns det i världen.
och så har vi tat in min stutsmatta, samt åkt funride i min fyrhjulingskärra ;) hahahahaha skojj som faeeen!!!
och så har jag ridit på min fiiina polle :)
idag hann vi inte göra så mkt förutom sova till kl 10:30, dom åkte 11:52 och mamma körde mig till norrtälje så jag åkte 15:30 från norrtälje.
Men sedan när jag sitter på bussen påväg till sthlm, så är det baajs mkt köer mellan roslagsstoppet och danderyd, så jag går in av en reflex på mammas hotmail, för att kolla om jag kan använda min bekräftelse som biljett, eftersom jag räknade med att inte hinna med att hämta ut min biljett.
och då fick jag se att det var att ta sig med buss från t-centralen till Södertälje SYD som gällde!
faeen vilken panik jag fick då!
trodde faen inte att jag skulle hinna överhuvudtaget.
men jag hann rätt så bra! eftersom jag har en sådann jääävla tur ibland assåw :P
så nuuw sitter jag ÄNTLIGEN på tåget till linköping!
men huvudverk har jag tyvärr fått :(
vill bara gå och lägga mig nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0