städa packa packa städa!

imorgon bär flytten till venus av! och jag håller på att packa som en tok! har nästan packat klart ^^ har liite småsaker kvar!!!! men sakerna ligger i en stora hög på golvet ^^
har även börjat torka av i badrummet runt omkring ^^

börjar inte skolan för än 10:30 imorgon, fett jobbigt att jag måste gå upp tidigare imorgon för att flytta :/ har samhällskunskap, och sedan dans på folkungauniversitetet, flera timmar. Sedan blire hem till Venus och fortsätta!
kommer troligen inte ha något bra internet där heller :O och då går jag allvarligt talat under!!!!!!!!!! INTERNET är mitt liv! xD hahaha inte riktigt men nära på ^^

det är helt tomt på folk här på skolan eftersom alla har typ praktik ^^ fett naaajs! det är bara jag å haro som e kvar!!!!! guuh så najs, att kunna vara i köket utan att ha massa småbarn överallt som springer om kring och sedan stör mitt i natten!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0