tomt å trist..

det är inte liiiite tråkigt att  sitta i sin ensamhet medans nickis pickis e å partar... xD haha och lilla Andreas är nån annanstans.. vad ska man göra då lixom?
har redan pluggat.. och jag orkar inte plugga mer nuuw.. tycker att jag har vart duktig, har skrivit 2 st A4 sidor med text snitt 12, om inridning av unghäst.. :D visst är man duktig lr :D höhö!
vill faen hitta på nåt, och så är mina cigg typ slut oxå D:
har bara 2 st jävlar kvar! jag som hade bestämt mig för att INTE köpa några nya förän jag kunde köpa mina egna! men det kommer gå åt helvete assåw! ofta man klarar att festa utan cigg :O VERKLIGEN INTE! kan jue inte fira my BIG BIG B-day UTAN livsnjutning heller xD hehe
så får flöörta liite med min älskade lilla vän om 1 paket ^^ höhö<3

V A D S K A J A G H I T T A P Å ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0