Utvecklingssamtal!

idag så har jag haft utvecklingssamtal med min mentor! och det gick bara bra assåw! ^^ blev liite förvånad gällande religionen xD hahaha p.ga. ett liitet samtal om Indien med min religions lärare så går det JÄTTE JÄTTE JÄTTE BRA för mig :) jag e så duktig och social och är med i diskussionerna så bra så :) hahahahahahahaa lol!
men det var bra för mig :)
idag så blire väl plugga liite på uppsatsen och liite körkortsteori hade jag väl tänkt mig :)
nuuw äre håltimme fram till klockan 14:00 ^^ då äre Svenska, och genom gång inför provet vi skall ha, tror jag ska göra de på fredag istället för nästa fredag, beroende på hur mycket jag kan och har pluggat på ^^ höhöhöhöhö


jag å lilla nickis ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0