Akuten....!

har suttit på Akuten i totalt 6,5 timme var ingen höjdare! har haft jätteont under revbenen på vänser sida när jag har andats tuungt, så jag å mamma åkte till vårdcentralen idag, och dom sa att vi skulle åka till norrtälje sjukhus, så vi gick dit, och dom skulle ta ett blodprov på mig, och det HATAR HATAR HATAR jag verkligen! började gråta med tanken på det. Dom fick sticka mig i högra armen 2 ggr, i vänstra handen 2 grr och i vänstra armen 2 ggr, innan dom hittade nåt blodkärl, JÄVLA AMATÖRER! faaen vad lack och var, och grät som faen gjorde jag oxå!
sedan när derad "absolut BÄÄÄÄSTA överläkare" fick till det efter ett par lååånga timmar av smärta!
med hjälp av mig å mamma som sa vart det fanns ett synligt blodkärl!
sedan när de var klart så fick jag göra en kontrast röntgen, och dem hittade ingenting, röntgade eftersom det skulle kunna vart en blodpropp lr nåt, men de var det inte! dem visste inte var de var, och de vet dom fortfarande INTE!
doktorn bara - NEEH, man kan inte veta allt!

jag bara - NEHE!!! herregud, de lät jue kanon bra lr INNNTE!!!

men nuuuw blire sova med all min smärta i mina armar och när jag andas! GOOD NATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0