Ambulans/bang/krock!

kollade utanför fönstret och ser att det står 2 räddningtjänstbilar, 2 amubulanser och 1 polisbil borta vid stora sjögestads busshållplats! faen äre som händer??? :O
det stog ett par volvos därborta så det borde vara vreta bönder som är liite korkade och hittar på massa buuuus!
men who knows??? kul att få reda på vad som har hänt sen!
men det är någon som kommer att åka med ambulansen ser det ut som :/ illa illa illa1

nuuw ska jag å nickis äta pasta carbonara, sedan skall vi baka ^^ höhö!!

har sovit typ 2 timmar efter skolan, å det var göööör gött!!! hade sviiin ont i huvudet förut typ hela dagen, så jag hem å la mig efter en huvudverkstablett, sedan så ringde mamma å väckte mig och sa att körskolan hade bokat en skrivningtid och en uppkörningstid till mig :O jag baah wooot? hur faen kan dom göra de utan mitt tillstånd lixom??
skrivning den 7 november, uppkörning den 8 november!!!! faaen vad nervös jag blev nuuuw!!!!
måste plugga plugga plugga pluggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggga!!!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0