Ellie bby 18 år<3

igår så fyllde min älskade lilla ellie 18 år :D såå stor hon e nuuw! först så gick vi till pizzeria ciao ciao i ljungsbro, de var jag,nickis,andreas,sandra,frida,mimmi,sofia å ellie :D det var skojj, hade inga pengar så snyltade pizza kanter av alla typ xD haha
sedan så gick vi hem till ellie å kollade på IDOL :D hahaha, sedan vid typ 21:30 så gick vi till fotbollsplanen, där "festen" skulle vara, men de var inte så kul eftersom jag inte hade nån dricka, lr hade tänkt att dricka, och sedan så gick jag å andreas hem vid typ 23:00, sen så blev de sääängen!

grattis i efterskott ellie min älskling<3




jag å nickis innan vi gick till ellie ^^


mitt utmärkande lilla födelsedagsbaarn :D<3


GRATTIS MIN BBY<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0