Home sweet home!

 Nuuw har jag kommit hem till min älskade lilla gård på laaaaandet!! de var väl la trevligt, lr inte xD men iaf så har min älskade beeejbi Rùnar från Lovèngården kommit hem till oss nuuw, och imorgon ska han få gå med pöjkarna :D<3
han höjde sig inte i den öppna bedömningen men han vann pris för BÄSTA 4 ÅRIGA HINGST :D så jääävla kuuul det var assåw! såå fin min lilla beeejbis!! har tagit massa bilder på han :D så de kommer upp imorgon, och imorgon kommer de blider på hans stoooora rosett oxå :D den var jue faen större än dom jag har vunnit för faaen :D men de e han vääärd!!
nuuw ska han ha ett par månaders vila, sen ska jag sätta igång han sen igen :D


sedan så har vi kollat runt på totalt bedömda 4 åriga hingstar i år och då har jag fått de till att han ligger på 6e plats totalt av ALLA 4 åriga Hingstar :D that's fukking amazing dude!!!!!<333333333

 så här såg lilla Runar ut när han var ett par dygn gammal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0