HOTELL!

hejsan bloggen! förlåt att jag inte har bloggat nåt sen i Onsdags, beroende av det är p.ga. jag e en sådann sopa och glömde mitt internet i linköping :(((( så har vart utan ett par dagar när vi har bott i en liiten stuga, nuuw iaf har vi checkat in på Hotell Galaxen i Borlänge, tydligen så är de Dalarnas finaste hotell xD hehe men de e niice! har eget rum, har precis vart och badat i bubbelpoolen i minst 1,5 timme :D fett niiice vare! nuue blire fixa sig, byta om och sen ner på stan för en good restaurang middag med mamma å murre :D
hare gött så läänge!

och btw det har gått jätte bra för min Lilla Runar :D han fick 8,0 i Exteriör bedömning, sedan fick han totalt med ridbedömningen 7,76 och de betyder att han e inne i stammboken, och då får man avla på honom :D så intresserad av en betäckning för höra av sig :D hehe fina bilder och grejjer kommer sen när jag har kommit hem :D
imorgon äre slutvisning och hoppas att han höjer sig liite iaf :DDDDDD<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0