Jag Saknar dig/ Älska mig!

filmen jag saknar dig var väldigt bra, men det var inget bra slut på den! men det är lätt en film som jag kommer att se igen sen! hehe ladda ner den lr nåååt ^^en riktig snyftfilm vare iaf, det var så roligt när man hörde hur alla på bion grät, och snorade xD hahaha jag började skratta p.ga. det xD haha jag grät bara 2 ggr ^^ hehe men det var inte när hon dog, utan när hon snackade en en kille ^^ hahahaa xD

sedan så såg jag på Älska mig aldelles nyss på youtube :) har sett den 1 gång tidigare, och det är oxå en snyftfilm!! hehe sånna kan vara bra ibland assåw :D hehe rätt så oooofta faktiskt :DDD hehe<3
men nuuw ska jag sova tyyype ^^ imorgon blire låååååång stalldag! först med körning, sedan stenholmen! CAN'T WAIT!!!! host host


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0