Körkortsteori

har vart duktig och pluggat körkortsteori idag iaf :) såååå himmmmmmmmmla duktig jag är då :D hehe xD
sedan så har jag suttit inne hos nickis med henne, andy, Sverker medans killarna lyssnade på den dåligaste musiken ever, samt var inne på chattroulett, och cpade sig som faaen xD hahah men de var fett roligt oxå att titta på!
börjar bli liite seg assåw, men vet inte när de blir sängen, kanske blir att chilla gaaal1 där lr någe! finns faen typ inget man kan göra här så!



haha ååhfaen vilken bild jag hittade då :P 1 år gammal tror jag snart iaf! xD hehe
då hade man ingen utväxt i hårbotten iaf, som man har nuuuw :((((((((((((((((((((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0