Kvällspromenad/Cyklat!

God kväll :) har precis kommit tillbaka till det välstädade Mellangården! nickis å andreas var duktiga och städade köket förut :D det blev jättefeeeint!!!
sen så har jag å nickis lr aaah NICKIS satt ihop min "skohylla" hehe de blev kalas braa!!!<3 taack till dig liila vään!!
har tagit en kvällspromenad bort till gamla skolan idag :) och sedan så var jag en underbart snäll liiten vän som hämtade upp ellies lilla cykel där oxå, så då cyklade jag tillbaka hit :3 det var sköönt!!!
och så använde jag mina nya skor för 1 gångs skull oxå :D dem var helt okej! som mamma köpte till mig på Lidle xD hahahahahaha men dom e av märket KAPPA, men dom var helt okej för att komma från världens UFF butik xD höhöhö!!!


jag hade inte haft nåt emot en ROSA cykel :DDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0