Monday morniNg!

god morgon! igår kväll så hängde jag med min älskling nicolina marklund :) samt lilla andreas och den elaka Sverker som terroriserade min dator med massa porr, samt skrev massa dumma saker till min kompisar på msn! jävla skiiitunge! och sen så visade min "älskade" nicolina marklund honom hur han kunde komma in på min mobil till och med! och då var han påväg att messa någon oxå! jäävla baaajsbaarn!!!!
men de hann jag stoppa!!!!

men idag så har jag haft enskilt mentorsmöte med louise, och då sa hon att jag får MVG i special idrott :D faaen vad glad jag vart då!!! tror att den kursen är 150 lr 200 poäng :D så that's fukking great!!! :D och så fick jag MVG på min uppsats som jag skrev i special idrotten oxå :D omg vad KUUUUNG jag ääääär!!!!!

sedan så har jag och nickis vart på Idol audition för Louise, Linda, Magda och någon snubbe! och vi fick en guld biljett att gå vidare i vårt projektarbete :D sååå braaa vi är :D
så detta är en bra dag för mig känner jag på mig ;)
och sedan så gick jag och nickis till matsalen och jag snodde två st god jul kondomer :D och nickis tog en! hahaha de var vi värda! de var vår guld biljett till en framtid utan barn ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

God jul kondomer nu?! E inte de lite tidigt? haha

2011-09-27 @ 15:27:18
URL: http://www.kondomkungen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0