SÅ FETT OVÄRD DAG!

igår kväll fick jag mess om att Engelskan var inställd, och de var första lektionen idag, sedan så går jag upp och packar å grejjer, sedan så går jag in på facebook en snabbis innan de var dags att dra till skolan, då har frida skrivit på facebook att religions lektionen var inställd för rune var på möte!
man ba jaha... sedan 10 minuter innan de lektionen skulle börja så får man mess från fronter som säger att samhällskunskapen är fram flyttade till runes lektion, istället!
så jag har bara 1 fukking lektion idag, och den sitter jag på nuuw, och slutar snart. SÅ FETT OVÄÄÄÄÄRT! 
men idag så kommer iaf jag att möta upp Tippo å Nettan på centralen :) för dom ska följa med mig hem idag :D sååå mysigt vi kommer att ha i helgen! men det kommer gå fett fooooort<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0