Smycken från Ur&Penn<3

igår när jag väntade på tåget på centralen så gick jag in på Ur&Penn och kollade liite, eftersom det var typ 40 min kvar innan tåget skulle avgå, så då tog jag mig en titt, lr aah liite mer än en titt :D men aah, det är så sjuuuhelvet billigt där assåw! så de går inte riktigt att låta bli att shoppa där!
så köpte örhängen och 1 armband, som jag ska ha på skofotot på Onsdag ^^ haha och ver verkligen INTE vad jag ska ha på mig assåw! det är katastrof för faaaaaen!! D:

men här e mina smycken jag ska ha på skolfotot. Armbandet med berlockerna 100 kr totalt på Ur&Penn, Örhänget 29 kr på Ur&Penn, korsarmbandet köpte jag i sommras för 69 kr på Glitter, och ringen köpte jag på Ginatricot för 100 år sedan lr så ;)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0