Dag 3 på Island

god förmiddag har precis käkat lunch, lunch jag kunde äta idag iaf! blev någon form av kött, samt potatis med massa rotfrukter och champinjoner, så det var väldigt gött att få något i magen. Idag har vi hittils varit på Vesturkot, vi har vallat hästar med 4-hjuling, mockat ur varsin box och sedan till sist så har vi ridit ut. Sara red på Prestur och jag red på Spirtna, vet inte om de stavas så men ändå.
Nuuw efter lunch så blire fortsatt träning med unghästarna här på Olafsvellir. Sedan äre fikapaus vid 16:00 sen igen så, och sedan lite mer träning troligtvis och sedan äre dags för lilla mig att ta kvällsfodring och kväll. Ikväll klockan 18:00 ska Steffi åka hem till mormor så att jag kan snacka skype med henne :) då blir hon glad ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0