Dag 4 på Island

god kväll har precis kommit ut en underbar dusch! vattnet var svart när jag var klar i duschen, dagen har varit lång från klockan 07:15 till 19:30. Är fett trött efter en lång dag, med massa rekning av hästarna på Vesturkot, har fått fett ont i tummen efter massa pass på fyrhjulingen runt och runt på rekningsbanan. Men ojojoj vilken flott häst jag rekade idag! shiiet var fiiin!
har även ridit på Snaehildur idag i ridhuset, hon vart fett galen på mig, så när jag var klar på Vesturkot så stegrade hon sig när jag skulle sitta upp på henne och så skenade hon iväg till Olafsvellir och ställde sig längs staketet vid de andra hästarna. dumma heeeest!!!!!
nuuw är jag helt slut i kroppen så nuuw blire lägga mig i sängen och kolla på ett avsnitt av big brother och sedan blire soooooova<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0