Dag 6 på Island

god kväll blev bara bilder i gårdagens inlägg, vilket beror på att jag och Sara var inne i Selfoss och käkade på ett mysigt Cafè därför passade jag på att ladda upp lite bilder som jag har på mobilen, bra att passa på när man har gratis internet på Cafèrna ;) hehe
vi käkade en jättegod pasta blandning med kyckling, champinjoner och vitlök, var nammi nammi.
Idag har jag bara ridit 1 häst, har blivit en del longering men inte gjort så mycket känns det som även om dagen har varit väldigt lång. Hovslagaren var här också å skodde ett par hästar.
Och min älskade Blaer blev skadad igår i hagen :( väldigt tråkigt. Får hoppas på att han blir bra snarast, annars får jag ta Nòt och tävla på Tisdag istället, men hoppas på att få ta min lilla baby<3 hehe han e så göllig lilla plötten ^^
Ikväll har jag varit barnvakt åt lilla Anton i stallet medan Åsa badade en häst. Sedan blev det god pizza hemma med Åsa och Anton :) hehe samt liite Alvin och gänget 2 ;) hehe
nuuw blire en god natt sömn och imorgon blire sovmorgon till 08:20 ;) hehe fett naaaaaaaajs 
Bitch viltu Dick seee yaaah!!!!!
image description 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0