välkommen till mitt hem i 6 veckor!

god kväll lr god natt island ligger 2 timmar efter i tiden vilket lär passa mig som är natt människa ;) dagen har vart lång och vart kul. Blev hämtad av sara på Keflaviks flygplats, sedan bar det av mot Reykjavik för att träffa Saras pojkvän och hans familj för en grillkväll. innan grillkvällen så tog jag och sara en "fika" vill säga hon tog en kaffe å jag tog en Bacardi Breezer :) vilket är la gött :) sedan blev det grillkväll hemma hos Gisli och hans familj, dem hade en jätte söööwt hund och hans syster hade en jätte sööwt bebis :)
sedan efter det så gav vi oss iväg hit till Olasvsvellir lr hur det nuuw stavas. Kände mig inte så värst välkommen hit med tanke på att dem ville att jag skulle sova inne hos Sara, samt att dem inte hade gjort iordning mitt rum. Kände inte som att dem var så intresserade över att jag var här.. men men blir väl bättre. Sara var iaf väldigt trevlig och vi har lärt känna varandra snabbt!
imorgon kommer del 2 av mina kommande 6 veckor ute i ödemarken island ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0