Elsas Värld!

god kväll Biiiiitches! har precis kollat på alla 17 avsnitt av Elsas Värld ^^ den var riktigt bra den serien, och förhoppningsvis så kommer det flera avsnitt snart :)
idag var de den första skoldagen efter ett härligt lov :) men det som suuuuuger så håååårt är att det bara är Historia som ligger på Schemat. Vem faen pallar med att ha 7 historia lektioner i veckan bara på en måndag och en tisdag. Det suger väldigt mycket!
Imorgon äre skolan som gäller igen, sedan blire väl hem till mitt otroligt "roliga" boende! vad finns att göra lixom? stirra in i väggen och vänta på bättre tider lixom!
på onsdag äre pay time! då kommer studiebidraget och jag å Ellie har bestämt deejt på Ikano ;) för att kolla i affärer it's gonna be soooooooo awesome! hittade en riktigt snygg väska på H&M i farsta, hoppas att den finns i Linköping oxå, samt en skiitsnygg tröja!
vet att inte min plånbok tillåter någon shopping men man kan väl få drömma någolunda iaf :$ får inte min lön för än nästa månad :/ vilket känns liite tråkigt, men de som känns ännu värre är jue att mamma säger att jag måste spara dem :O vaah faen e de för något lixom? :O spara sin pengar? till vad då? till min mat lr? xD
idag så har min fattiga plånbok tillåtit mig att äta några riskakor ;) ohyeeeeah!!! xD hahaha mummmss..... lr???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0