Trevlig tågresa..

Idag har jag haft prov i samhällskunskap, gick faen bättre än vad man hade kunnat tro xD hehe!! Har även haft betygsamtal i religionen och det gick för hoppningsvis bra ^^ tror att jag får MVG xD annars blir jag liite besviken!
Just nuuw sitter jag på tåget påväg till Sthlm, resan har jue hittills börjat kanon bra... Lr? Först så sa tåg konduktören att tågets bromsar hade något fel så tåget är försenat 15 minuter, sedan så till råga på allt så sitter det två skånska fjortisar mitt emot mig.. Kan det bli bättre??? För hoppningsvis om dom håller käften!!! Men det kommer jue knappast att hända!
Sånna där rika som ska åka upp till Sthlm för att shoppa och bo på lyxhotell sedan skulle dem ta flyget tillbaka till Skåne! Kunde dem inte flyga dit oxå??? :O
Haha på tal om fjortisar så här såg Carins fjortisrand ut idag xD
Sry Carin inget negativt mot dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0