Djävuelns ord VS. Ängelns ord!!!??

Mitt humör/ mina känslor går verkligen upp och ner! jag fattar inte vad som händer allvarligt talat! helt plötsligt så tror man allt är skiit, sedan så när man typ inser att det är det, så tar man reda på om det är det.. när svaret blir något halvdant så ställer man in sig på det värsta, och sedan från ingenstans så kommer den lilla Ängeln och ger än bra och hoppfulla svar som man blir glad utav att höra! och då helt plötsligt så börjar man må bättre och känna sig lättad. Men vad är det egentligen man ska känna? ska man tro på den lilla Ängeln som säger att allting kommer lösa sig lr ska man tro på Djävulen som säger nej, de kommer bara inte att gå, släpp det de är helt utan hopp! 
Jag önskar att Djävulen har fel, eftersom den lilla Ängeln är den man vill tro ska ha rätt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0