kan det bli värre?

god förmiddag lr något! har inte så mkt sömn i kroppen, kom inte i säng för än kl 03:30 inatt, lr aah imorse, sedan så var det uppgång kl 06:50, yeeeeeeahy my life!
sedan så var Rune 25 minuter sen till Religionen oxå, låter jue bra!
nuuw sitter jag i sal 21 och har en underbart rolig lektion som ABSOLUT INTE är seg överhuvudtaget, bara 2,5 timmes samhällskunskap på en fredag... kan det bli värre?
illamående, mens, ingen sömn, samhällskunskap i 2,5 timme, ensam hemma hela helgen, har massa plugg att göra!!!!! så mitt liv är verkligen INTE på topp för tillfället!
något som är positivt iaf är att jag är ledig på måndag och börjar inte för än kl 12:30 på tisdag :) vilket betyder att jag kan trädda min älskling ett tag på måndag iaf :) alltid nåt som är något att se fram emot! annars så är det väldigt sugit just nuuw!

jag har inget bättre för mig för tillfället heller så därför så blev det ett trevligt litet blogg inlägg för att beskriva hur lyckat mitt liv är!
ikväll blire jag i min ensamhet med lilla Ebba ^^ trevligt trevligt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0