Cash i kassan :)

god kväll! sitter i min extremt sjuka och sköna säng och gör naaada! dagen har gått åt till att sitta i skolan, göra nationella i engelska writing B gick helt okej, förhoppningsvis så blir jag godkänd! annars suuuuger det kuuuuuk! kommer bli fittigt sur isf!
sedan när jag kom hem fick jag liite sälle av en snubbe.. xD haha sedan så har kvällen gått åt till massa roliga telefon samtal med mina underbart trevliga å roliga kompisar :)<3 hehe 
morgondagen inväntar en låååååååååååååååååååååååååååång somvmorgon och sedan imorgon kväll taggar vi inför en underbart rolig utgång på Sliver! detta blir min sista utgång här i Linköping innan jag drar till The Land Of Ice and other cold stuff! ^^
man får faen passa på å njuuta liite av livet iaf medan man kan ;) snart blire sommar å 10 veckors jobb som kommer bli grymt najs när jag får in liite cash i kassan! sedan blire en kalas skön solsemester till hösten :D läääängtar!!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0