Nationella Engelska Speaking check!

god kväll! har inte gjort så mkt sen jag kom hem från skolan vid typ 15:30, legat i sängen kollat på andra avenyn, och sedan sovit en smula. Nuuw är jag klar med andra avenyn för sisådär ungefär 6-7 gången? xD HAHA faen vad hopplös jag är, men den serien är så bra att man aldrig tröttnar på den!
imorgon äre stalldag som gäller på schemat, om inte min mensverk försvinner snart. blir gaaaalen!!!!!
sedan på fredag blire myskväll med mina brudar i hammarby sjöstad :D myyyyspyssss!!<3

jag klarade Nationella i Engelska Speaking VERY EXCELENT  lr hur i helvete det stavas xD hahaha jag sa speaking inte writing xD men det kommer om 2 veckor. Jag som är "väldigt" förberedd på det ;) hehe

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0