Andvari tävling

har kommit hem till Saras kille Gisli på en snabb visit, innan vi ska tillbaka till stallet och fixa och grejjs. tävlade Fyrgång igår och tävlade T2 idag. Är helt okej nöjd över Blaer, vet att han kan så mkt bättre, men han skötte sig bra på banan i lösamomentet, men han var liite passtaktig i tölten eftersom jag inte hann värma upp ordentligt. Nackdelen med att inte kunna språket är att man måste vara på plats vid kollektingring samt att man inte hör när speakern säger vilken gångart man ska rida. Red typ 1 kortsida extra i galopp igår när det var ökad tölt som gällde. något pinsamt!!!!
men min lilla kille är så fin ändå! tänker inte säga vilken plats jag kom på lr mina poäng, för det blev åt HELVETE!!! xD
men kan iaf säga att jag fick en 7,0 i skritten ;) Hahahahaha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0