Tävling på Blaer!

god morgon gick upp kl 06:50 för att käka frulle, sedan blev det att fodra på Olafsvellir, sedan fodra, mocka, spåna och soppa stallet på Vesturkot. Nuuw chillar vi hemma en stund innan vi ska ut till stallet igen för att borsta våra fina hestar innan vi ska dra iväg till Flòdir och tävla. Detta är även Saras första tävling på hennes häst Kristall. Och detta är min absolut första gång som jag ska tävla i ett annat land. Känns väldigt kul, men samtidigt väldigt nervös eftersom jag inte förstår vad dem säger, kommer säkert rida fel lr något :O hahaha
Men jag är sjuuuuuuuuukt TAGGAD!!!!

önska oss lycka till ;)

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0