töjning

tjo! livet flyter väl på bra. Är inge vidare på att uppdatera min lilla fina blogg xD men nu har jag iaf bytt header eftersom den gamla var lixom till för när jag var på Island och det var jue ett jääädra bra tag sedan!
men men the life is on the flow! like the money in my pocket :D sååå jävla nice med lön! det är de bästa varje månad! att se vad man har tjänat genom att arbeta hårt :D
har även funderat länge på att töja mitt öra. Assåw inte så jätte mycket eftersom jag tkr att de e de fulaste som finns när man har så stor töjning att hela örat hänger! men vill ha typ mellan 3-6 mm :D det är as gött!!! så är på god väg xD haha eller har börjat liite, är på ca 1,4 mm lr nåt xD men e på god väg lixom :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0